Odpowiadamy na wszystkie pytania - zadzwoń 42 235 36 38

Grocery Magnet™

Bannery w tradycyjnym Internecie,
dla marek FMCG i handlu.
Zasięg 9 Mln UU.

Działanie podobne do retargetingu znanego z e-commerce.

Przykład:
Znajdujemy 2 Mln ludzi, którzy będą wykorzystywać oliwę w kuchni. Docieramy do nich bannerami na stronach www.

Bannery w Internecie

  • Wyświetlanie w miejscach, gdzie pokazują się reklamy z sieci Google, Facebook, Adexon, YouTube i 50 innych
  • Miks formatów: 750x100, 750x200, 750x300, 930x180, 970x250, 300x600, 160x600, 120x600, 300x250, 728x90
  • Gwarancja CTR: conajmniej 0,2%
  • Branding: 100% zamówionych odsłon dostarczamy widzialne, rynkowy standard to 50%

Odsłony są kupowane programistycznie przez autorski algorytm, będący owocem lat doświadczeń na styku kulinariów, list zakupów i handlu, który analizuje:

  • setki tysięcy przepisów i miliony składników
  • ruch na dużej części polskiego Internetu Kulinarnego
  • miliony list zakupów i dziesiątki milionów produktów na listach

Możliwości targetowania

Intencja zakupowa na produkt

Makaron, Ryż, Wieprzowina, Kurczak, Mięso mielone, Sos pomidorowy, Sałata, Śledzie, Krewetki, Sery żółte, Oliwa z oliwek, Masło/Margaryna, Mąka pszenna, Krewetki, Pieczarki, Sałata, Por, Każdy inny składnik…

Zainteresowanie typem przepisu

Kanapki, Drugie danie, Pizza, Sałaty, Sałatki, Wypieki, Chleb/bułki, Zupy, Ciasta, Desery, Grill, Drinki…

Zainteresowanie typem kuchni

Włoska, Polska, Tłusta, Fitness/Zdrowa, Potrawy Wigilijne, Potrawy Wielkanocne, Azjatycka, Wegetariańska...

Demografia

Płeć użytkowników serwisów kulinarnych:
  • Serwisy kulinarne
  • Wszyscy internauci 7+
Źródło danych: Megapanel PBI/GEMIUS, internauci w wieku 7+, VII 2011

Demografia

Wiek użytkowników serwisów kulinarnych:
  • Serwisy kulinarne
  • Wszyscy internauci 7+
Źródło danych: Megapanel PBI/GEMIUS, internauci w wieku 7+, VII 2011

Online dla FMCG ma dobry ROI

Źródło danych: based on meta-analysys of econometric studies by brandscience - 54 cases who are fmcg and use online, 18th may 2012

Przy okazji zwiększa ROI innych mediów

Źródło danych: based on meta-analysys of econometric studies by brandscience - 54 cases who are fmcg and use online, 18th may 2012