Grocery Magnet, Listonic i Agrest w kampanii dla Friskies

Wykorzystanie targetowanych bannerów oraz reklam tekstowych na trzech różnych platformach pozwoliło dotrzeć do przeszło pół miliona konsumentów w kampanii karmy Friskies zrealizowanej dla koncernu Nestle.

To kolejna udana akcja dla branży petcare przeprowadzona na platformie Listonic. Tym razem zaangażowane zostały dodatkowe narzędzia, które pozwoliły poszerzyć zasięg całej akcji. Działania realizowane były w lutym i marcu.

Kampania reklamowa do której zaangażowano autorskie algorytmy narzędzia Grocery Magnet, dotarła do ponad dwustu tysięcy właścicieli psów. Wykorzystano również reklamy tekstowe oraz bannery targetowane historią w aplikacji mobilnej Listonic. Oznacza to, że dedykowane treści w postaci bannerów i podpowiedzi były wyświetlane użytkownikom aplikacji, którzy na swoich listach zakupowych wprowadzali takie hasła jak karma, pies, obroża, kuweta, smycz, poidło, zgrzebło, przysmak itp. W ten sposób kampania dotarła do kolejnej grupy kilkuset tysięcy unikalnych użytkowników.

Ostatnim elementem kampanii była platforma Agrest, na której produkty Frieskies pojawiały się w sąsiedztwie najlepszych ofert z supermarketów takich jak: Tesco, Kaufland, Biedronka czy Rossman.

Bartłomiej