Grocery Magnet i Listonic w kampanii Gerlach

Polska marka Gerlach, producent wysokiej jakości zastawy stołowej, wykorzystała bannery na platformach Listonic oraz Grocery Magnet jako środek przekazu w kampanii mającej na celu promocję marki wśród osób aktywnie działających w kuchni.

Akcja trwała od 4 do 31 października 2017 roku. Działania realizowane w modelu RTB pozwoliły dotrzeć do ponad 3 milionów unikalnych użytkowników. Na platformie Grocery Magnet udało się bardzo dobrze dopasować grupę docelową. Odbiorcami reklam zostały osoby odpowiedzialne za zakupy i przygotowywanie posiłków w swoich domach. Targetem byli też tzw. „foodies” czyli grupa konsumentów zainteresowana bardziej wyrafinowaną i ekskluzywną kuchnią. Ważnym odbiorcą reklam marki Gerlach byli również użytkownicy serwisów kulinarnych.

Na platformie Listonic również postawiono na bannery. Ich targetowanie uzależnione było od promowanych produktów (w tym przypadku noże oraz garnki). Celem reklamy bannerowej wyświetlanej na listach zakupów było budowanie zasięgów. Użytkownicy aplikacji Listonic, którzy są osobami decyzyjnymi, okazali się być bardzo dobrą grupą docelową.

Dobre wyniki akcji sprawiły, że klient zdecydował się przedłużyć działania o kolejne miesiące.

Bartłomiej