Kolejna kampania Gerlach w Grocery Magnet i Listonic

Po udanej poprzedniej kampanii reklamowej firma Gerlach zdecydowała się na kontynuowanie kampanii reklamowej z marką Lisotnic po raz drugi. Polski producent renomowanego wyposażenia kuchennego zdecydowało się reklamować takie produkty jak: garnki, patelnie oraz noże.

 

Kampania była przeprowadzana w dwóch miejscach, zarówno w Grocery Magnet jak i Listonic. Działania w obu platformach rozpoczęły się od 17 listopada 2017 do połowy grudnia tego samego roku.  Internetowe działania w dispaly pozwoliły dotrzeć do około 1 miliona unikalnych użytkowników. Kampania była kierowana do ludzi, którzy. Podstawą targetowania była grupa o nazwie „Boże Narodzenie” przeglądająca strony kulinarne w poszukiwaniu pomysłów na przygotowanie świątecznego posiłku dla rodziny. Uzupełnieniem tego targetowania była komunikacja do decydentów, czyli użytkowników odpowiedzialnych za wybór produktów spożywczych podczas wprowadzania ich na listę zakupową Listonic oraz w sklepie przy półce sklepowej. Dodatkowo kampania skierowana była również do segmentu „Boże narodzenie” Kampania prowadzona była w modelu CPC oraz była rozbita na 3 różne linie kreatywne.

Kampania w Listonic prowadzona była na 5 różnych linii kreatywnych, które pojawiały się u odbiorcy reklamy rotacyjnie. Dzięki tak obranej strategii, każda z linii mówiąca o innym produkcie osiągnęła dobre wyniki. Każdy z bannerów niósł za sobą inną metodę pokazania produktu, przez co odbiorca mógł dokładnie poznać produkt jeszcze przed kliknięciem w reklamę. Tak zainteresowana osoba zdecydowanie chętniej klika w pokazujący się banner, dalsze zapoznanie się z produktem oraz jego zakup ;)

Radosław Wlaźlak