Kolejne zagraniczne kampanie

Zaufanie klientów do produktu Grocery Magnet oraz jego dobra opinia jest znana również za granicą. Dowodem na to są kampanie prowadzone dla zagranicznych klientów. Portfolio marki powiększyło się o kolejne dwie pozycje. Pierwszą z nich była kampania marki Rido, produkującej jajka hodowane w naturalnych warunkach. Jest to jedna z firm koncernu Vicinuai Group, jednego z największych graczy na Litwie. Kampania prowadzona była w modelu CPM, ze specjalnym targetowaniem na osoby mieszkające w miastach, które lubią gotować oraz dla osób zainteresowanych zdrowym trybem życia.

Druga z kampanii realizowanych w tym okresie była prowadzona w okresie od 12 grudnia do 31 grudnia 2017 roku. Była to kampania marki Extra militai, należącej do firmy Kauno Grudai. Jest to największy na Litwie producent mąk, pasz oraz artykułów weterynaryjnych. Nie była to pierwsza współpraca między nami. Klient zdecydował się na model CPC, ta metoda pozwoliła dotrzeć do około 75 tysięcy unikalnych użytkowników, odpowiedzialnych w swoich domach za zakupy oraz gotowanie.  

Radosław Wlaźlak