Odpowiadamy na wszystkie pytania - zadzwoń 42 235 36 38

Kupony Żbik

Kupony na zakupy domowe.

Przed zakupami przeglądasz dostępne kupony i wybierasz te, które Cię interesują.

Po zakupach robisz zdjęcie paragonu.

W 24h dostajesz zwrot pieniędzy równy wartości zrealizowanych kuponów.

Rezultat

trial produktów

(jedna osoba może użyć kuponu tylko jeden raz)

mierzalna sprzedaż

(w odróżnieniu od sprzedaży estymowanej, czy przewidywanej)

Ponadto:

  • Zwiększona świadomość marki.
  • Zapoznanie się z cechami produktu.
  • Rozważenie zakupu produktu.

Kupony działają w całej Polsce w sieciach handlowych takich jak:
Tesco, Stokrotka, Carrefour, Alma, Real, Piotr i Paweł, E-Leclerc, Auchan, MarcPol, Dino, Lidl, Kaufland, Biedronka, Netto, Super Pharm, Rossmann, Hebe, Żabka, Freshmarket, Małpka Ekspres, Makro, Selgros.

Jak to wygląda w Stanach?

  • Klient realizuje podczas jednych zakupów kupony na 11,5% wartości swojego koszyka zakupowego.
  • 10% aktywowanych mobilnych kuponów jest realizowana.
  • 74,2% klientów korzysta z kuponów (19,7% zawsze, 24,2% często, 30,3% czasami).
  • Wśród najczęściej używanych aplikacji są 2 aplikacje kuponowe.

Marka może dystrybuować kupony swoimi mediami, np.:
Facebook, mailingi, strona produktu, opakowania produktów.

Przykłady kuponów na Facebooku:

Przykład kuponu na opakowaniu:

Działanie kuponów na opakowaniach.

1

Klient wpisuje kod z opakowania.

Możliwość dowolnej konfiguracji promocji dla wydrukowanych kodów.

2

Na stronie pokazuje się przycisk do pobrania aplikacji.

Krok tylko dla klientów, którzy nie maja jeszcze aplikacji.

3

Klient wpisuje kod z opakowania.

Możliwość dowolnej konfiguracji promocji dla wydrukowanych kodów.

Przykładowy rezultat akcji kuponowej w „Kuponach Żbik”

Kupon Rezultat
4 miesiące Czas trwania akcji kuponowej.
100 000 Zasięg kampanii - tyle ludzi zobaczyło kupon, markę i opakowanie produktu.
10 000 Osoby, które wyraziły chęć skorzystania z kuponu - czyli chęć zakupu po zapoznaniu się z materiałami na temat produktu.
1000 Osoby, które kupiły i przetestowały produkt. Ten prametr jest podstawą do rozliczenia.


Prezentowane liczby są szacunkowe i bazują na danych z innych rynków oraz doświadczeniu Listonic.