Lesaffre Polska, producent Drożdży Babuni inwestuje w kampanię reklamową w Listonic

Drożdże to produkt o niskiej wartości dlatego jego reklamowanie wymaga pomysłowości i odpowiedniej strategii. Połączenie elementów kampanii brandingowej a także działań contentowych, w tym przypadku okazało się być strzałem w dziesiątkę!

Działania promocyjne Drożdży Babuni przeprowadzono na platformie Listonic pomiędzy 31 marca a 14 kwietnia 2017 roku. Jest to o tyle ważne, że był to okres przedświąteczny a więc idealny czas na reklamowanie produktów niezbędnych podczas przygotowywania wielkanocnych wypieków. W akcji wykorzystano bannery i reklamę tekstową. Komunikowanie marki i jej wartości osobom, które kompletują listę składników potrzebnych do przygotowania wypieków idealnie sprawdziło się w przypadku Drożdży Babuni. Wśród użytkowników aplikacji Listonic, reklamę wyświetlono kilkaset tysięcy razy. Linki tekstowe wyświetlane były przy takich hasłach jak: mąka, bakalie, drożdże, proszek do pieczenia, ciasto drożdżowe, babka drożdżowa itp.

Warto zauważyć, że akcja nosiła też znamiona kampanii contentowej, która pozwoliła osiągnąć ponadprzeciętne wyniki. Na landing page do którego kierowały bannery z przekazem: „Babka na Święta? Z Drożdżami Babuni się uda!” wyświetlany był przepis na ciasto z rodzynkami. Co ważne, jednym kliknięciem można było dodać do listy zakupów wszystkie produkty potrzebne do przygotowania ciasta. Konsumenci mogli więc zyskać nie tylko przepis ale i cenny czas potrzebny na zapisanie wszystkich składników świątecznej babki.

Bartłomiej