Listonic i Grocery Magnet w kampanii dla marki Jogobella

Reklamy na platformach Grocery Magnet oraz Listonic weszły w skład większych działań marketingowych marki Jogobella, należącej do międzynarodowego przedsiębiorstwa mleczarskiego Zott. Odpowiednia optymalizacja treści pozwoliła w krótkim czasie dotrzeć do bardzo dużej grupy użytkowników.

Szeroko zakrojona kampania dla marki Jogobella, która zachęcała konsumentów do udziału w konkursie, miała na celu zwiększenie sprzedaży jogurtów. Akcja realizowana w modelu RTB trwała od 10 października do 6 listopada 2016 roku. W tym okresie udało się dotrzeć do niemal 650 tysięcy unikalnych użytkowników.

Podstawowym narzędziem, które wykorzystano podczas akcji promocyjnej jogurtów Jogobella, była platforma Grocery Magnet. Ciekawe kreacje bannerowe, dostosowane do odpowiednich grup docelowych wyświetlane były użytkownikom, którzy odpowiadają za zakupy w swoich domach. Popularne formaty bannerowe, które na co dzień cieszą się dużym powodzeniem w Grocery Magnet, pozwoliły osiągnąć bardzo dobre wyniki, zarówno w kwestii zasięgu, jak i ceny w modelu CPC.

Klient, w celu zwiększenia skuteczności kampanii, zdecydował się również na reklamy wyświetlane w listach zakupów na platformie Listonic. Reklamy docierały do konsumentów zarówno na etapie planowania, a także bezpośrednio na zakupach, kiedy znajdowali się już w sklepie i dokonywali ostatecznego wyboru w kwestii potrzebnych produktów.

Bartłomiej