Listonic i Kupony Żbik wśród działań reklamowych marki Nivea

Aplikacje mobilne Listonic oraz Kupony Żbik pozwoliły dotrzeć do około 600 tysięcy użytkowników podczas akcji promocyjnej konkursu marki Nivea organizowanego pod hasłem „Dbasz o siebie? Zadbaj o swoje ubrania”, którego twarzą została Maja Sablewska.

Kampania reklamowa na platformie Listonic trwała od 13 do 30 września 2017 roku. Klient zdecydował się skorzystać z takich formatów jak bannery oraz reklamy tekstowe, które wyświetlały się po wpisaniu takich haseł jak: dezodorant, szampon, antyperspirant, kulka, perfumy itp. Dobre dopasowanie reklamy do odbiorcy pozwoliło osiągnąć bardzo dobre wyniki oraz CTR powyżej średniej.

Konkurs marki Nivea promowano również w aplikacji Kupony Żbik. Osoby zainteresowane mogły skorzystać z kuponu rabatowego o wartości 10 złotych. Najwięcej z nich udało się zrealizować w sieciach sklepów Rossman (76,5%), Tesco (8%) oraz Auchan (3%). O sukcesie akcji świadczy również fakt, że użytkownicy aplikacji wykorzystali wszystkie dostępne kupony na dezodorant w sprayu i w kulce.

Bartłomiej