Produkty Palmolive w aplikacji Listonic

Kampania reklamowa dla marki Palmolive, która odbyła się pomiędzy 27 października a 5 listopada 2017 roku, wykorzystała wszystkie formaty reklamowe oferowane przez aplikację Listonic: bannery reklamowe, linki tekstowe i podpowiedzi.

Akcja promocyjna produktów z segmentu „beauty and personal care” miała na celu promocję żeli pod prysznic, mydeł i płynów do kąpieli z nowej serii kosmetyków Palmolive Naturals. Dzięki odpowiedniej optymalizacji treści i dobrze dopasowanemu targetowaniu, akcja dotarła do 320 tysięcy unikalnych użytkowników.

Zadaniem bannerów reklamowych, które wykorzystano podczas akcji było dotarcie do jak największej liczby osób. Cechą charakterystyczną kampanii było bardzo duże zróżnicowanie graficzne każdego produktu. Z kolei linki tekstowe i podpowiedzi wyświetlane były tym osobom, które poszukiwały żeli pod prysznic lub mydeł. Jeśli lista zakupów danego konsumenta uwzględniała produkty z wybranej kategorii, w aplikacji wyświetlała się rekomendacja produktu marki Palmolive.

Reklama wyświetlała się po takich słowach jak: żel pod prysznic, żel, żel do mycia, mydło w płynie, mydło, płyn do kąpieli, płyn, mydło w kostce, balsam, masło, krem, krem do ciała, olejek do kąpieli, lotion, body lotion itp.

Bartłomiej