Reklama kontekstowa dla marki Książęce

Kampania reklamowa wyjątkowych produktów wymaga idealnego dopasowania nośników do konsumentów, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani daną marką. Właśnie takie możliwości platforma Listonic dała Kompanii Piwowarskiej podczas działań promocyjnych piwa Książęce.

W przypadku tej akcji reklamowej klient wybrał takie formaty jak: bannery, prompter oraz reklama tekstowa. Kompanii Piwowarskiej zależało na tym aby poszczególne gatunki piwa Książęce dotarły do określonych grup konsumentów. Kampania reklamowa na platformie Listonic trwa od 1 lipca 2017 roku. Udało się dotrzeć do kilkuset tysięcy osób realizujących i planujących zakupy w domu. 

Mamy tu do czynienia z trunkiem, który kontekstowo mocno działa z branżą kulinarną. Konkretne gatunki piwa mają być ściśle dopasowane do określonych potraw. Książęce to swojego rodzaju substytut wina, które często towarzyszy nam podczas obiadów czy kolacji. Targetowanie kontekstowe na platformie Listonic było więc idealnym wyborem. Reklama tekstowa ściśle powiązana była z konkretnymi gatunkami piwa Książęce oraz słowami kluczowymi, które konsumenci wpisywali w aplikacji.

Reklama tekstowa wyświetlana była m.in. w takich kategoriach i produktach jak: przekąski, drób, orzeszki, steki, grill, ryba z grilla, karkówka, sałatka itp. Poszczególne frazy połączone były z piwami: Ciemne Łagodne, Czerwone Lager, Golden Ale i Jasne Ryżowe.

Bartłomiej