Facet z listą zakupów w sklepie

Mobilna lista zakupów to dobre miejsce na reklamę produktów szybkozbywalnych. W ofercie Listonic znajdują się dwa produkty reklamowe przeznaczone dla tej grupy produktów. Obie formy wykorzystują fakt dotarcia do klienta w momencie planowania lub robienia zakupów.

  • Banner na liście zakupów – dociera do wszystkich użytkowników Listonic.
  • Tekstowy komunikat na liście zakupów – dociera tylko do użytkowników, którzy:
    • planują kupić produkt z naszej kategorii (reklama kawy wyświetlana kupującym kawę).
    • planują kupić produkt komplementarny (reklama kawy wyświetlana kupującym ciastka).
    • planują kupić produkt konkurencyjny (reklama ryżu wyświetlana kupującym ziemniaki).

Banner daje znacznie większy zasięg i pokazuje klientom packshot lub logo marki. Zarówno banner jak i reklama tekstowa prowadzą do strony mobilnej, na której można opowiedzieć o produkcie. Reklama mobilna w Listonic VS Reklama w mediach tradycyjnych i Internecie:

  • Dotarcie z informacją do osób, które już podjęły decyzję zakupową – co w porównaniu z np. reklamą na bilboardach w mieście, czy w TV jest o wiele bardziej precyzyjnym działaniem ze względu na odpowiedni kontekst.
  • Oddziaływanie w odpowiednim momencie – kiedy użytkownik tworzy listy zakupów oraz kiedy je realizuje, np.: stojąc przed półką z kilkoma różnymi markami kawy na jego liście zakupów może pojawić się informacja, że do kawy XYZ dostanie designerskie filiżanki.