Lista zakupów na telefonie komórkowym to naturalne miejsce dla reklamy usług finansowych związanych z płatnościami, ponieważ lista zakupów jest używana w dwóch momentach:

  • podczas planowania zakupów,
  • podczas robienia zakupów.

Zakupy spożywcze jak i każde inne zakupy wiążą się z płatnością. Firmy branży finansowej korzystają z tego faktu i w tak silnym kontekście zakupowym reklamują swoje rozwiązania płatności lub związane z płatnościami.

  • Już drugi rok w Listonic jest obecna marka Mastercard, która promuje płatności kartami Mastercard i płatności zbliżeniowe.
  • mBank przeprowadził 3 miesięczną kampanię promocji produktu oszczędnościowego mSaver, która polegała na pokazaniu dokładnie ile zaoszczędzi klient korzystając z mSaver
  • Banki interesują się promocją swoich programów Cashback.

Reklama usług finansowych pojawiająca się na listach zakupów dociera do użytkownika aplikacji Listonic, którym jest dobrze zarabiający mieszkaniec dużego miasta, ceniący sobie czas i wygodę, otwarty na nowości.

[button color=green size=normal url=”http://tylkofmcg.pl/demografia-listonic/” align=”left” ]Demografia Listonic[/button]