Seria udanych kampanii w Grocery Magnet dla sieci sklepów Kaufland

Tylko w ostatnim kwartale 2016 roku sieć sklepów Kaufland, należących do niemieckiej grupy Schwarz, aż przy trzech kampaniach reklamowych zaufała narzędziu Grocery Magnet docierając w sumie do niemal 2,7 miliona unikalnych użytkowników.

Pomiędzy 20 a 26 października 2016 roku zrealizowano kampanię w modelu RTB dla produktów BIO, które sprzedawane są w sieci sklepów Kaufland. Narzędzie Grocery Magnet pozwoliło precyzyjnie dotrzeć do osób, które regularnie przeglądają przepisy w sieci. Odpowiednie targetowanie dało bardzo dobre efekty. Przez tydzień bannery promujące zdrowe produkty z Kauflanda dotarły do 1,2 miliona unikalnych użytkowników.

Od 25 listopada do 7 grudnia 2016 roku trwała kolejna udana kampania Grocery Magnet zrealizowana w modelu RTB. Akcja mikołajkowa, nie bez powodu zrealizowana na początku grudnia, miała na celu dotarcie do osób posiadających dzieci, które często odwiedzają supermarkety. Wykorzystano tu klasyczny „pakiet rodzina” dostępny na platformie Grocery Magnet. Akcja dotarła do blisko 740 milionów unikalnych użytkowników.

Po zakończeniu akcji mikołajkowej klient chętnie zgodził się na realizację kolejnej kampanii w ramach Grocery Magnet. Tym razem, w ramach konkursu związanego z wypiekami świątecznymi, udało się dotrzeć do niemal 750 tysięcy unikalnych użytkowników. Grupą docelową były osoby szukające w sieci deserów oraz wypieków.

W kolejnych miesiącach sieć sklepów Kaufland wielokrotnie korzystała z narzędzia Grocery Magnet.

Bartłomiej