Wyniki Grocery Magnet w 2017 roku

Kampanie reklamowe Grocery Magnet to kampanie bannerowe, video i rich media prowadzone na tysiącach stron zarówno na komputerach jak i na telefonach. Reklamy są kierowane do konsumentów, którzy gotują w swoich domach i odpowiadają za zakupy spożywcze dla rodziny.

 

 

Nasze mechanizmy pozyskują informacje o konsumentach z kilku źródeł. W centrum systemu są informacje o tym, który Internauta czyta które przepisy kulinarne w Internecie. Rozumiemy jakie są składniki poszczególnych dań, do jakiego typu kuchni należy przepis, oraz, czy konsument interesuje się przepisami świątecznymi, grillowymi, czy może zwykłym, codziennym gotowaniem dla rodziny. Grocery Magnet to kampanie, które z jednej strony sieciom handlowym dają dotarcie do osób, które kupują i gotują dla rodziny, z drugiej osobom gotującym dania z sosem pokażą dodatki do sosów (fixy, buliony) a foodies rozkochanym w włoskiej kuchni pokażą video producenta włoskiego makaronu.

Cieszymy się, że klienci korzystający z Grocery Magnet w roku 2016 korzystali z niego w większym stopniu w roku 2017 i równie mocno cieszymy się, że do grona klientów dołączyło kilka nowych marek w tym należące do korporacji Maspex i Mars.

Grocery Magnet, to solidne dane, fachowcy pierwsza klasa, różne modele współpracy i dbałość o szczegóły. Potwierdzają to dane przedstawione w powyższej infografice. Standardy rynkowe bijemy na głowę, ale nie tylko liczby się liczą. Zapytaj naszych klientów o jakość obsługi Listonic. Zawsze na czas, z reguły trochę więcej niż w planie.

Wśród kilkudziesięciu segmentów marki dóbr spożywczych, kosmetyków, chemii domowej, czy sieci handlowe wybierają te które najlepiej pasują do profilu konsumenta danej marki.

Czego potrzebujesz?

  • w rozsądnej cenie pokazać promocyjną ofertę 3 milionom pań domu,
  • pokazać banner osobom, które przed Wielkanocą szukają przepisów z majonezem w składnikach, czy
  • pokazać pięknie nakręcone video do mniejszej, ale wyjątkowo otwartej na nowości grupy foodies gotującej z najdroższymi składnikami?

Radosław Wlaźlak