20-lecie marki Velvet na polskim rynku także w aplikacji Listonic

Do urodzinowej promocji marki Velvet, która obejmowała m.in. główne i tematyczne kanały telewizyjne, platformy VOD i serwis Facebook, zaangażowano też aplikację Listonic. Z jej pomocą, informacje o kampanii mogły dotrzeć do konsumentów zarówno na etapie planowania zakupów jak i w ich trakcie.

Kampania marki Velvet na platformie Listonic trwała od 1 do 31 marca 2017 roku. Klient zdecydował się na trzy popularne formaty dostępne z poziomu aplikacji: banery, linki tekstowe a także podpowiedzi. Odpowiednie materiały były wyświetlane przy takich produktach i kategoriach jak: papier toaletowy, chusteczki nawilżane, chusteczki higieniczne, ręcznik papierowy, waciki, płatki kosmetyczne, velvet itp.

Dzięki odpowiedniemu targetowaniu, bannery i reklama tekstowa informujące o urodzinowej promocji Velvet, pojawiły się na niemal 300 tysiącach list stworzonych przez użytkowników Listonica.

Konkurs, który marka zorganizowała w ramach urodzinowej akcji promocyjnej, trwał od 1 marca do 9 maja 2017 roku. Konsumenci, którzy kupili dowolny produkt Velvet a następnie przesłali numer paragonu z pomocą formularza lub wiadomości sms, co tydzień mogli walczyć o 20 nagród pieniężnych o wartości 500 zł. Wszystkie zgłoszenia brały też udział w losowaniu samochodu Honda CR-V a także kolejnych nagród pieniężnych (5x 5000 zł).