3 kampanie dla marki Kaufland zrealizowane w ciągu jednego miesiąca!

W styczniu 2018 roku firma Kaufland zdecydowała się przeprowadzić aż trzy różne kampanie reklamowe na platformie Listonic. Dzięki odpowiedniej optymalizacji akcji, w ciągu jednego miesiąca udało się dotrzeć do przeszło 500 tysięcy użytkowników aplikacji mobilnej.

Pomiędzy 410 stycznia 2018 roku zrealizowano pierwszą z trzech kampanii w modelu CPM. Jej celem było poinformowanie użytkowników listy zakupów Listonic o konkursie z okazji 50-lecia sieci sklepów Kaufland w Europie. Informacje o nagrodach w postaci bonów zakupowych dotarły do przeszło 100 tysięcy osób.

Tydzień później, marka Kaufland rozpoczęła kolejną akcję promocyjną na platformie Listonic. Tym razem, zadaniem kampanii było poinformowanie użytkowników listy zakupów o specjalnej promocji na produkty kupowane w większych ilościach. Pomiędzy 14 a 24 stycznia udało się dotrzeć do przeszło 100 tysięcy osób.

Ostatnia styczniowa akcja marki Kaufland przypadła na okres od 25 do 31 dnia miesiąca. Tym razem, użytkownicy Listonica byli informowani o zmianie asortymentu sklepu i sezonowej sprzedaży produktów amerykańskich i meksykańskich. Udane wyniki akcji z poprzednich tygodni zachęciły klienta do zwiększenia zasięgów kampanii. Tym razem, przekaz reklamowy dotarł do niemal 300 tysięcy osób.

Warto dodać, że nie była to pierwsza współpraca z siecią handlową Kaufland. W poprzednich latach marka wielokrotnie korzystała nie tylko z usług Listonica, ale również z platformy Grocery Magnet gdzie bardzo dobre wyniki zanotowały kampanie realizowane w modelu RTB.