Aż 6 miesięcy potrwa kampania wody Kropla Beskidu na platformie Listonic

Niewielu wydawców może pochwalić się akcją reklamową, która trwa aż 6 miesięcy. Właśnie takie działania rozpoczął właśnie koncern Coca-Cola na platformach Listonic, Grocery Magnet oraz Agrest.

Mimo że kampania potrwa jeszcze do grudnia, już po pierwszym miesiącu (od 1 do 30 czerwca 2017 roku) udało się dotrzeć do 400 tysięcy unikalnych użytkowników. W modelu RTB liczba ta wyniosła 292 tysiące.

Jednym z kluczowych elementów nowej kampanii Kropli Beskidu, mającej na celu promowanie wody wśród matek z dziećmi i kobiet w ciąży, było wykorzystanie wszystkich możliwości dotarcia do konsumentów będących na ścieżce zakupowej. Mobilna lista zakupów (Listonic), narzędzie targetujące bannery do grupy docelowej zainteresowanej kulinariami i zakupami (Grocery Market), a także wyszukiwarka najlepszych ofert (Agrest) okazały się idealnie wpisywać w całe customer journey.

Kluczem do sukcesu kampanii było oczywiście odpowiednie targetowanie reklam. Linki tekstowe dedykowane matkom pojawiały się przy odpowiednim asortymencie, który dodawano do list zakupów. Były to np. zupki, kaszka, przecier, dzidziuś, pampersy, pieluchy itp. W przypadku reklam dedykowanych wszystkim użytkownikom pojawiły się takie hasła jak: płatki śniadaniowe, serek, przedszkolak, owsianka lub woda.

Bartłomiej