Reklama Banku BGŻ BNP Paribas w aplikacji Moja Gazetka

Aplikacja Moja Gazetka to nie tylko świetne narzędzie do promocji produktów z branży FMCG. W czerwcu 2018 roku z powodzeniem wykorzystał je Bank BGŻ BNP Paribas podczas akcji reklamowej w której można było zdobyć bony o wartości 150 złotych na zakupy w sklepach H&M, Decathlon i Biedronka.

Ogólnopolska kampania promująca rachunek osobisty w Banku BGŻ BNP Paribas rozpoczęła się wiosną 2018 roku. Dedykowane kreacje wyświetlane w aplikacji Moja Gazetka można było zobaczyć w okresie od 13 do 30 czerwca. W akcji promocyjnej wykorzystano między innymi największy dostępny format reklamowy, czyli „fullscreen”. Oprócz tego, w aplikacji pojawiły się również kreacje adscreen, insert oraz natywne reklamy umieszczone w poszczególnych gazetkach sieci sklepów handlowych.

Kampanię reklamową dla Banku BGŻ PNP Paribas przeprowadzono w modelu CPM. Chcąc dotrzeć do jak najszerszej grupy docelowej, w kampanii nie zostały wykorzystane narzędzia dokładnego targetowania. W ciągu nieco ponad dwóch tygodni dedykowane kreacje wyświetlono ponad 100 tysięcy razy.

Wiosenna kampania reklamowa Banku BGŻ BNP Paribas promowała rachunki osobiste. Otworzenie nowego konta, zalogowanie się do internetowego lub mobilnego systemu bankowości oraz wykonanie jednego przelewu i jednej transakcji bezgotówkowej na łączną kwotę minimum 300 złotych, pozwalało zdobyć pierwszą premię wynoszącą 50 złotych. Powtórzenie tych działań w dwóch kolejnych miesiącach dawało gwarancję zdobycia kolejnych 100 złotych, które można było wydać w jednym z trzech wskazanych sklepów (Decathlon, Biedronka, H&M).