Biedronka po raz kolejny wykorzystała model vCPM na platformie Grocery Magnet

Po udanej kampanii z początku lutego, sieć sklepów Biedronka zdecydowała się kontynuować działania promocyjne na platformie Grocery Magnet. Tym razem, bannery reklamowe zachęcały internautów do zakupów podczas tygodnia włoskiego.

Akcja trwała od 12 do 25 lutego 2018 roku. Podobnie jak w przypadku poprzednich działań na platformie Grocery Magnet, klient zdecydował się na kampanię w modelu vCPM. Oznacza to, że algorytm liczący wyświetlenia zalicza je dopiero wtedy, kiedy kreacja widoczna jest przez co najmniej 2 sekundy. W kampanii wykorzystano kreacje zgodne ze Standardami i Zalecieniami dla Reklamy Display opracowanymi przez IAB.

Bannery reklamowe nawiązujące do tygodnia włoskiego w sieci sklepów Biedronka były wyświetlane na stronach i portalach internetowych powiązanych z tematyką gotowania. Reklama pojawiała się obok przepisów takich jak pasta, pizza, czy lasagne. Dzięki odpowiedniej optymalizacji targetowania kampania osiągnęła bardzo dobre wyniki na poziomie 3 milionów odsłon.