Bobo Frut promował na Listonic odpowiednie żywienie dzieci

Każdy z rodziców chce dla swojego dziecka jak najlepiej. Pragnie, by było dobrze wychowanym, wartościowym człowiekiem. Chce mu zapewnić odpowiednia edukację i warunki życia. Dąży także do tego, aby pociechy odpowiednio się odżywiały już od wczesnych lat swojego życia.

iphone-_new_banner_1024 (2)

Temat właściwego żywienia dzieci został poruszony na listach zakupowych Listonic od połowy czerwca do końca lipca przez markę Bobo Frut. Podczas tej kampanii Bobo Frut promował na Listonic swój produkt i jednocześnie podkreślaj jak ważne jest żywienie bogate w owoce, warzywa, soki przecierowe owocowe i warzywne w diecie dzieci, szczególnie dla niemowląt i małych dzieci do lat 3.

Była to kampania bannerowa, kierowana do osób, które w przeciągu pół roku zakupiły określone produkty, takie jak: pieluszki, soczek, deserek, i inne produkty dedykowane dzieciom.

Po kliknięciu w banner, otwierał się landing page zawierający przycisk umożliwiający dodanie produktu do listy zakupów Listonic oraz przykuwające uwagę pytanie: „Czy Twój Maluch już dorósł do soków, które pije?”.  Pod pytaniem znajdował się przycisk „Sprawdź”, który kierował nas do strony klienta z artykułem stanowiącym odpowiedź na pytanie.

Była to już druga kampania Bobofrut.