Sonia Bohosiewicz i Mateusz Gessler twarzami kampanii marki Bosch zrealizowanej w Grocery Magnet

Dobre wyniki akcji promocyjnych marki Bosch realizowanych wiosną 2018 roku zaowocowały kontynuacją działań marketingowych na platformie Grocery Magnet stworzonej przez firmę Listonic.

Kolejna kampania reklamowa marki Bosch wykorzystująca narzędzie Grocery Magnet przypadła na okres wakacyjny. Tym razem, promowała ona konkurs „Zabawa zaczyna się w kuchni„. Unikalne algorytmy Grocery Magnet pozwoliły dotrzeć z akcją do konkretnej grupy docelowej. Opisywana kampania, targetowana była pod kątem konsumentów premium. Bannery promocyjne wyświetlane były tylko tym użytkownikom, którzy poszukiwali przepisów uwzględniających drogie i ekskluzywne składniki.

Marka Bosch, już od wielu miesięcy, jest regularnie promowana za pomocą narzędzia Grocery Magnet. Tym razem, do akcji promocyjnej Akademii Smaku Bosch zaangażowano dwójkę influencerów znanych z telewizji: Mateusza Gesslera i Sonię Bohosiewicz. Aktorka i restaurator zachęcali do udziału w konkursie na najzabawniejsze historie kuchenne. Uczestnicy zabawy mogli zgłaszać swoje propozycje za pomocą specjalnego formularza lub za pośrednictwem platformy Instagram, gdzie należało wykorzystać dedykowany hashtag akcji (#ZabawaZaczynaSięwKuchni). Nagrodą główną był bon na sprzęt kuchenny o wartości 10 tysięcy złotych.