12 różnych kreacji dla marki Bosch na platformie Grocery Magnet

Najnowsza odsłona akcji promocyjnej pralek firmy Bosch została starannie dopasowana do odpowiednich grup docelowych. Stworzono sześć linii kreatywnych, dzięki którym reklamy dotarły do właściwych odbiorców.

Marka Bosch regularnie wykorzystuje Grocery Magnet w swoich działaniach reklamowych. Udane wyniki akcji promocyjnych robotów kuchennych, zmywarek a także kampania z udziałem Mateusza Geslera zaowocowały kolejną współpracą. Od 1 stycznia do 30 kwietnia 2018 roku, na specjalnie przygotowanych bannerach pojawiły się dedykowane reklamy pralek, targetowane pod kątem określonych grup docelowych.

Kampania sygnowana hasłem „Zawsze perfekcyjny efekt” została zoptymalizowana pod kątem sześciu linii kreatywnych: dla troskliwych, dla eleganckich, dla oszczędnych, dla wygodnych, dla zapominalskich oraz dla zabieganych. W sumie, na platformie Grocery Magnet, pojawiło się 12 różnych kreacji dla marki Bosch. Dzięki odpowiednim narzędziom, reklamy można było skierować do określonej grupy konsumenckiej. Opisywana kampania, targetowana była pod kątem konsumentów premium. Oznacza to, że bannery wyświetlane były tylko tym użytkownikom, którzy poszukiwali przepisów uwzględniających drogie i ekskluzywne składniki.

Kampanię przeprowadzono w modelu CPC. Dzięki narzędziom, które oferuje Grocery Magnet, klient mógł bez problemów podzielić ilość kliknięć na każdy miesiąc trwania akcji.