Bosch promuje swoją Akademię Smaku za pośrednictwem Grocery Magnet!

Marka Bosch od kilku lat, z powodzeniem wykorzystuje narzędzie Grocery Magnet podczas realizacji swoich szeroko zakrojonych kampanii reklamowych. Nie inaczej było na początku 2018 roku, kiedy rozpoczęła się kolejna akcja promocyjna Akademii Smaku – platformy z przepisami i poradami kulinarnymi.

Na początku roku wystartowały dwie oddzielne kampanie marki Bosch na platformie Grocery Magnet.

Zadaniem pierwszej kampanii była promocja przepisów kulinarnych dostępnych na stronie Akademia Smaku. Twarzami akcji zostały popularne gwiazdy: aktorka – Sonia Bohosiewicz i restaurator – Mateusz Gessler. Grupą docelową były tutaj osoby, które szukają w sieci przepisów na potrawy w których pojawiają się produkty z tzw. półki „premium”. Reklamy wyświetlane były również osobom, które posiadają dzieci.

Druga z opisywanych kampanii zakończyła się o miesiąc wcześniej. Jej celem była promocja konkursu w którym można było wygrać sprzęt marki Bosch o wartości 10 tysięcy złotych.