Cydr Green Mill zaprasza w Listonic na Olsztyn Green Festival

Okres wakacyjny jest najlepszym czasem na połączenie pięknej pogody i muzyki na żywo. Zapewne, lato to pora roku, podczas której odbywa się najwięcej festiwali muzycznych stanowiących swego rodzaju celebrację muzyki.

Jednym z festiwali zorganizowanym w czasie letnim jest Olsztyn Green Festival dedykowany melomanom ceniącym sobie kontakt z naturą oraz dobrą muzyką. Podczas dwudniowej imprezy można uczestniczyć nie tylko w koncertach, ale także przeróżnych grach i warsztatach, głównie związanych z ekologią.

Jednym ze sponsorów tego festiwalu jest Cydr Green Mill, który w czerwcu postawił na promowanie tego wydarzenia oraz swojego produktu w Listonic na reklamach bannerowych i tekstowych.

iphone-_new_banner_1024 (3)

Baner, dedykowany był wszystkim użytkownikom Listonic, zawierał zaproszenie na wydarzenie oraz logo sponsora, a kilka copy reklamy tekstowej przyporządkowane różnym grupom słów kluczowych zachęcały do kupna produktu Cydr Green Mill:

  • I jeszcze jabłkowy Cydr Green Mill. – gdzie słowami kluczowymi był owoce i mięsa, które dobrze komponują się z cydrem
  • A do picia Cydr Green Mill. – przyporządkowane słowom związanym ze słodkimi i słonymi przekąskami
  • + 100% jabłek w Cydrze Green Mill. – pod innymi piwami
  • Lub coś lżejszego: Cydr Green Mill. – przy alkoholach wysokoprocentowych

Kliknięcie w każdą z reklam przekierowywało na landing page Olsztyn Green Festival.

iphone-landing_new_1024 (3)

Była to pierwsza kampania tej marki.