Cztery warianty piwa Książęcego w Listonic

Książęce w aplikacji Listonic

W Listonic – wygodnej liście zakupów trwa kampania promująca cztery piwa Książęce. Reklamy informują użytkowników Listonic, jakie potrawy najlepiej komponują się z każdym z gatunków Książęcego.

Informacje o czterech wariantach smakowych piwa Książęce przyporządkowują się do różnorodnych składników spożywczych.  Niefiltrowane piwo Złote Pszeniczne powiązane jest z takimi produktami jak oliwki, owoce morza lub drób. Zakup Czerwonego Lagera proponowany jest, gdy na liście pojawią się produkty na grilla: kiełbasa, karkówka czy schab; natomiast piwa Ciemnego Łagodnego, gdy użytkownicy planują kupić słodycze: czekoladę, marcepan, karmel. Reklama ostatniego z piw –  Jasnego Ryżowego – pojawiają się przy takich produktach jak ryż, makaron czy orzechy.

Do wszystkich piw stworzone zostały unikatowe hasła reklamowe, opisujące ich walory smakowe i nawiązujące do produktów, przy których pokazuje się reklama. Kampania kontekstowa jest uzupełniana przez wyświetlające się banery oraz stworzone specjalnie na potrzeby kampanii strony mobilne, przedstawiające każde z piw. Przy każdym z prezentowanych smaków Książęcego znajduje się specjalny przycisk umożliwiający, za pomocą jednego kliknięcia, dodanie wybranego piwa do listy zakupów w Listonic.

Kampania promująca markę Książęce wystartowała na początku maja i potrwa do końca lipca. W tym czasie komunikaty będą przyporządkowywać się do produktów, które użytkownicy wpisują na ponad 90 tysięcy list zakupów, tworzonych każdego miesiąca w aplikacji Listonic. Zakupem mediów dla kampanii zajmuje się Dom Mediowy MEC, a kreacją Lubię to – Social Media Agency.