Delecta, Lubella, Prymat, Kuchnia TV i Kamis – co ich łączy?

Wiele marek FMCGowych prowadzi serwisy kulinarne i korzysta z przycisków Listonic. Dlaczego?

  • Jeśli prowadzisz serwis kulinarny, zapewne zależy Ci na lokowaniu swoich produktów w kontekście kulinariów
  • Kliknięcie w przyciski Listonic powoduje zapisanie od jednego do kilku produktów na liście zakupów na telefonie. Po ludzku: składniki potrzebne do przygotowania dania trafiają na listę zakupów Internauty
  • Razem ze składnikami na liście zakupów ląduje Twoja marka
  • Razem z listą zakupów marka wędruje do sklepu przed półkę, gdzie leżą produkty Twoje i produkty konkurencji
Jak działają przyciski Listonic
Jak działają przyciski Listonic

Przykłady:

FAQ:

  • Przyciski działają w aplikacjach mobilnych i na stronach www (mobilnych i pełnowymiarowych), mogą działać też w mailach, na Facebooku, a nawet jako kod QR w materiałach drukowanych
  • Statystyki z przycisków można oglądać na dedykowanym panelu – poniżej
  • Rozwiązanie jest chętnie stosowane przez producentów FMCG, ale też np. przez TV Kuchnia+, większe i mniejsze serwisy kulinarne (mojegotowanie.pl, wizaz.pl), serwisy dietetyczne (pokłony dla vitalia.pl) oraz blogi (kuchniaaleex.blogspot.com, zjemto.blox.pl, przystole.blox.pl, kasia.in, i wiele, wiele innych serwisów).
  • Produkt można dodać jako dowolny tekst (np. „makaron Lubella”, „makaron Lubella Cannelloni w kartoniku”), lub za pomocą kodu kreskowego. Produkty dodane za pomocą kodu kreskowego po prawej stronie mają dodany malutki packshot zamiast ikonki symbolizującej kategorię produktu
  • Rozwiązanie jest darmowe i łatwe w implementacji (serio, radzą sobie z tym nawet mniej techniczni)

Więcej o przyciskach na http://przyciski.listonic.pl lub bezpośrednio u nas.

Panel ze statystykami przycisków
Panel ze statystykami przycisków