Dentosept ponownie postawił na reklamę video w Grocery Magnet

Po bardzo dobrych wynikach marcowej kampanii video promującej Dentosept, Phytopharm Klęka S.A., producent środka higienicznego na afty i pleśniawki u dzieci zdecydował się kontynuować działania promocyjne na platformie Grocery Magnet.

I tym razem postawiono na interaktywne reklamy w postaci filmów. Na potrzeby akcji reklamowej stworzone zostały dwie różne kreacje. Pierwszy materiał video skierowany był do matek w wieku od 25 do 55 lat. Drugi film promocyjny targetowano pod kątem całych rodzin z małymi dziećmi.

Pierwszy etap akcji trwał od 15 do 31 marca. Po dziesięciu dniach przerwy i zapoznaniu się z wynikami kampanii w Grocery Magnet, klient zdecydował się na kontynuację działań promocyjnych. Druga tura akcji przypadła na okres od 10 do 30 kwietnia 2018 roku i również zakończyła się sukcesem. Promocyjne filmy wyświetlono ponad 600 tysięcy razy.

dentosept

Jak przebiegała akcja?

Odpowiednio zoptymalizowane targetowanie reklam bazujące na algorytmach Grocery Magnet pozwoliło skutecznie dotrzeć do osób, które nosiły lub noszą aparaty ortodontyczne a także do takich, które szczególnie dbają o higienę jamy ustnej. Po kliknięciu w wyświetlany materiał wideo użytkownik był przenoszony na specjalnie przygotowaną platformę Efekt Dentoseptu, gdzie mógł dowiedzieć się więcej o promowanych produktach.