Hiszpańska sieć sklepów Dia Espana debiutuje na Grocery Magnet!

Coraz więcej klientów spoza granic Polski docenia skuteczność naszej platformy Grocery Magnet. We wrześniu 2018 roku dołączyła do nich firma Dia Espana – jedna z największych sieci supermarketów w Hiszpanii, która w ciągu dwóch tygodni, przeprowadziła udaną kampanię „display”, do której zaangażowano gwiazdy iberyjskiej edycji programu MasterChef.

Kampania zrealizowana za pomocą narzędzia Grocery Magnet przypadła na okres od 6 do 21 września 2018 roku. Dedykowane bannery reklamowe pojawiały się na dużych portalach internetowych popularnych w Hiszpanii (odpowiedniki takich polskich serwisów jak Onet, Wirtualna Polska itp.). W ciągu dwóch tygodni udało się dotrzeć do ponad 200 tysięcy unikalnych użytkowników.

Akcja nie tylko promowała sklepy Dia Espana, ale była też wsparciem kampanii reklamującej hiszpańską edycję programu MasterChef. Po dokonaniu zakupów, konsumenci mogli wygrać specjalne noże szefa kuchni sygnowane logo popularnego, kulinarnego „talent show”. Na potrzeby kampanii promującej sklepy Dia Espana i program MasterChef przygotowano serię animowanych bannerów o różnych wymiarach. W zależności od przestrzeni na stronie internetowej, w której wyświetlała się reklama, algorytm odpowiednio dobierał proporcje kreacji, która najlepiej wpasuje się w dane miejsce.