Loteria Dione i Multikina z kampanią promocyjną w aplikacjach Listonic i Moja Gazetka

czerwcu 2018 roku, do grona naszych klientów dołączył producent naturalnych lodów Dione dostępnych wyłącznie w sieci sklepów Biedronka. Do promocji loterii zorganizowanej wspólnie z siecią multipleksów Multikino, wykorzystano aplikacje Listonic oraz Moja Gazetka.

Kampania lodów Dione trwała od 5 do 30 czerwca 2018 roku. Klient zdecydował się na rozliczenie w modelu CPM. Oznacza to, że koszt dotarcia do tysiąca odbiorców, obliczany był na podstawie liczby odsłon kreacji przygotowanych na potrzeby akcji. W ciągu niespełna miesiąca dedykowane bannery zostały wyświetlone ponad 500 tysięcy razy.

Dobre wyniki akcji zapewniły precyzyjne narzędzia targetowania, które oferuje aplikacja Listonic. Bannery promocyjne marki Dione wyświetlane były tylko u tych konsumentów, którzy dodali lody do swoich list zakupów. Takie działania pomagają wpłynąć na decyzje konsumentów na każdym etapie ścieżki zakupowej – zarówno podczas przygotowań, jak i w czasie wizyty w sklepie. Oprócz bannerów wyświetlanych w aplikacji Listonic, lody promowano również w cyfrowych wersjach gazetek produktowych sieci sklepów Biedronka.

Zadaniem kampanii była promocja loterii w której do wygrania było 10 tysięcy biletów do Multikina. Szansę na wygraną miały osoby, które kupiły lody Dione w specjalnie oznaczonych opakowaniach. Wewnątrz można było znaleźć informację o zdobytej nagrodzie lub komunikat „spróbuj ponownie”. Jeden uczestnik loterii mógł zrealizować dowolną liczbę wygranych biletów.