Nie tylko FMCG: Eurobank z kampanią na platformie Listonic

Z racji na „zakupowy” charakter reklam wyświetlanych w aplikacji Listonic, wśród naszych reklamodawców dominuje branża FMCG. Kampania Eurobanku udowodniła, że taka forma promocji z powodzeniem sprawdzi się również w sektorze bankowym.

Akcja reklamowa wykorzystująca specjalnie przygotowane bannery, trwała od 19 do 29 stycznia 2018 roku. W tym samym czasie, reklamy Eurobanku były kierowane do użytkowników różnych aplikacji mobilnych. W przypadku Listonica, klient zdecydował się wykorzystać model CPM. Odpowiednia optymalizacja kampanii, w ciągu 10 dni pozwoliła dotrzeć do 60 tysięcy unikalnych użytkowników.

Innowacyjnym rozwiązaniem było tutaj wykorzystanie interaktywnego banneru, który wyświetlał się w „gazetkowej” sekcji aplikacji Listonic. Reklama promująca pożyczki w Eurobanku „wysuwała się” z górnej części ekranu podczas przeglądania treści. Dzięki temu, oferta banku została włączona do procesu zakupowego w sytuacji kiedy konsument mógł potrzebować dodatkowej gotówki.