Frisco z reklamą do 5 grup docelowych na desktopach

W lipcu, sklep internetowy Frisco, dzięki Grocery Magnet™ od TylkoFMCG, ze swoją reklamą dotarła do 5 grup potencjalnych klientów:

  • Planujący pieczenie ciast
  • Planujący przygotowanie tradycyjnych polskich dań
  • Planujący przygotowanie dań ze składnikami premium
  • Planujący przygotowanie szybkich i łatwych potraw
  • Przygotowujących się do grillowania

Świeżość i jakość Frisco

W kampanii przetestowaliśmy 150 bannerów w wielu liniach kreatywnych i trzech różnych komunikatach. Najlepsze kombinacje kreacji i grupy docelowej były wielokrotnie lepsze od średniej dla całej kampanii.

Ludzie planujący:  CTR dla grup bannerów Średnia ważona
z naciskiem na darmową dostawę z kuponem 15zł z naciskiem na świeżość i jakość produktów
pieczenie ciast 0,33% 0,40% 0,25% 0,32%
przygotowanie tradycyjnych dań 0,32% 0,48% 1,00% 0,47%
przygotowanie dań ze składnikami premium 0,66% 0,75% 0,54% 0,62%
przygotowanie szybkich potraw 0,62% 0,46% 0,56% 0,53%
planujący grilla 0,44% 0,35% 0,29% 0,34%
Średnia ważona 0,42% 0,44% 0,40% 0,42%

 

Z wszystkich pięciu grup ludzi zainteresowanie kampanią było wyraźnie większe dla: Dań tradycyjnych, premium i szybkich. Ludzie szukający przepisów grillowych i na ciasta byli mniej zainteresowani ofertą sklepu. Nie bez znaczenia dla wysokich CTRów były przykuwające wzrok, ładne bannery.

Frisco chętnie testuje nowe, ciekawe rozwiązania, bo nowoczesny emarketing to coraz więcej technologii i fajnego kombinowania :)

Jakub Milewski, Koordynator e-commerce, Frisco.pl SA

Kampania była targetowana tylko na miejscowości, gdzie możliwa jest dostawa zakupów wanami Frisco.

Polecamy zakupy we Frisco, a także prowadzenie kampanii reklamowych na desktopach do skonkretyzowanych grup docelowych, stanowiących najbardziej prawdopodobną bazę potencjalnych klientów.

 

01 02 03