Kolejna udana kampania dla marki Frosta

Po udanej kampanii produktów sygnowanych znakiem MSC, która zakończyła się w w listopadzie 2017 roku, marka Frosta zdecydowała się na kontynuację działań promocyjnych na platformach Listonic i Grocery Magnet.

Akcja zrealizowana na początku 2018 roku trwała od 26 stycznia do 31 marca.  Marka Frosta po raz kolejny postawiła na promocję produktów mrożonych wśród których znajdowały się między innymi paluszki rybne, ryby oraz dania gotowe. Akcji obejmowała działania reklamowe na platformie Grocery Magnet (bannery wyświetlane w serwisach kulinarnych) oraz promocję w aplikacji mobilnej Listonic. Wśród szerokiej grupy odbiorców pod kątem których targetowane były reklamy, warto wyróżnić konsumentów, którzy wybierają zdrową żywność.

Kampaniom reklamowym marki Frosty towarzyszy hasło „To jest prawdziwe jedzenie”. Podczas działań realizowanych na platformach Listonic i Grocery Magnet szczególną uwagę zwracano na znak MSC, świadczący o tym, że ryby pochodzą ze zrównoważonych połowów. Celem akcji było również uświadamianie konsumentów o tym jak ważne jest czytanie etykiet produktów gotowych, pod kątem naturalnych składników.

Bartłomiej