Listonic i Moja Gazetka wykorzystane w kampanii reklamowej mozarelli Galbani

Producent sera mozzarella, firma Galbani, po raz kolejny zdecydował się wykorzystać platformę Listonic do promocji swoich włoskich specjałów. Tym razem, działania promocyjne rozszerzono również o aplikację mobilną Moja Gazetka.

Kampania dla marki Galbani rozpoczęła się 23 lipca i trwała do końca sierpnia 2018 roku. Zarówno na platformie Listonic, jak i w Mojej Gazetce, akcja rozliczana była w modelu CPM, co oznacza, że koszt dotarcia do tysiąca odbiorców, obliczany był na podstawie liczby odsłon kreacji przygotowanych specjalnie na potrzeby akcji.

Akcja przebiegała pod hasłem „wybierz włoską jakość mozzarella Galbani”. W przypadku Listonic wykorzystano 3 rodzaje kreacji bannerowych. Reklamy wyświetlały się tym użytkownikom aplikacji, którzy dodawali do swoich list zakupów takie produkty jak: pesto, bazylia, oregano, tymianek, czomber, szynka parmeńska, oliwa, oliwki, makaron włoski. Targetowanie uwzględniało również konsumentów, którzy w przeszłości kupowali mozzarellę i produkty wykorzystywane w kuchni włoskiej.

Reklamy prowadziły do strony internetowej z przepisami, przygotowanej specjalnie na potrzeby akcji. Podczas promocji mozzarelli Galbani na platformie Listonic wykorzystano również reklamę natywną, czyli podpowiedzi wyświetlane na ekranie w trakcie dodawania produktów do listy zakupów. Działania promocyjne objęły również reklamę w aplikacji Moja Gazetka, gdzie wykorzystano duże, pełnoekranowe bannery.

W kampanii zastosowano innowacyjny mechanizm synchronizacji „landing page” z aplikacją Listonic. Specjalny przycisk znajdujący się na stronie internetowej pozwalał dodać do nowej listy zakupów wszystkie niezbędne składniki z przepisu, za pomocą tylko jednego kliknięcia..

Kampania, która przez ponad miesiąc promowana była w aplikacjach Listonic i Moja Gazetka została wyświetlona ponad milion razy.