Aplikacja Listonic promuje produkty Gerber wśród rodziców

Analiza list zakupowych użytkowników aplikacji Listonic pozwala na bardzo precyzyjny dobór odbiorców, do których marki chcą dotrzeć z przekazem reklamowym. W czerwcu 2018 roku udane działania promocyjne przeprowadziła w ten sposób firma Gerber – producent żywności dla dzieci.

Trwająca od 6 do 30 czerwca 2018 roku kampania tubek Gerber skierowana była do użytkowników aplikacji Listonic, którzy na swoich listach zakupów uwzględniali takie produkty jak: kaszki dla dzieci, deserki dla dzieci, mleko dla dzieci, pieluchy, deserki, kaszki, obiadki, jogurciki, zupki, tubki, musy.

Konsumentom, którzy spełniali powyższe kryteria, wyświetlane były dedykowane kreacje bannerowe oraz reklamy tekstowe. Jeśli użytkownik aplikacji dodawał do swojej listy zakupów produkt powiązany z wychowaniem małych dzieci, Listonic automatycznie proponował dopisanie promowanego produktu – w tym przypadku tubki Gerber. Dzięki takiemu rozwiązaniu, przekaz reklamowy trafiał do klienta już na etapie planowania zakupów i za pomocą bannerów mógł być dodatkowo potęgowany podczas wizyty w sklepie.

W kampanii produktów Gerber wykorzystano kilka różnych haseł reklamowych w których zwracano uwagę na różne cechy produktu. Były to między innymi: „100% owoców z witaminą C”, „jeszcze więcej nowych smaków” oraz „W jak wygodna nauka smaków z tubkami Gerber”.