Gerlach z kampanią reklamową na popularnych platformach VOD

Kampanie reklamowe realizowane na popularnych platformach VOD to coraz skuteczniejszy sposób dotarcia do określonych grup konsumentów. W marcu 2018 roku, dzięki Grocery Magnet, trzy filmy promocyjne marki Gerlach obejrzało przeszło milion widzów!

Akcja realizowana pod hasłem #zróbsobieświęto przypadła na okres od 3 do 31 marca 2018 roku. Producent sztućców, noży, garnków i patelni zdecydował się na lifestyle’owe kreacje w postaci krótkich spotów video, prezentujących codzienne życie trzech różnych par. Bohaterowie, którzy pojawili się w materiałach byli tak naprawdę odzwierciedleniem grupy docelowej kampanii.

Dzięki odpowiedniemu targetowaniu za pomocą platformy Grocery Magnet, akcja reklamowa trafiła do osób z dużych i większych miast, które eksperymentują w kuchni i często korzystają z droższych składników potraw. Dobrze zoptymalizowane dopasowanie grupy docelowej pozwoliło dotrzeć do konsumentów charakteryzujących się wyższym poziomem zamożności, rodzin oraz tzw. „foodies”, czyli entuzjastów gotowania.

Kampania została przeprowadzona zgodnie z modelem CPM na platformie Grocery Magnet. Obejmowała ona popularne platformy VOD. Filmy promocyjne były wyświetlane przed materiałami, które docelowo chciał oglądać konsument. Dzięki takiemu modelowi udało się dotrzeć do przeszło 1 miliona widzów.