Platforma Grocery Magnet wykorzystana w kampanii reklamowej produktów GoBio od Biedronki

Sieć sklepów Biedronka należąca do Jeronimo Martins regularnie korzysta z narzędzia Grocery Magnet żeby dotrzeć do konsumentów reprezentujących określone grupy docelowe. W maju, odbiorcami akcji promocyjnej produktów GoBio zostali konsumenci, którzy stawiają na zdrowe, dietetyczne posiłki.

Wiosenna kampania reklamowa Biedronki realizowana za pomocą Grocery Magnet trwała od 14 do 27 maja 2018 roku. Promowane produkty marki GoBio posiadają unijne logo rolnictwa ekologicznego które potwierdza, że oznaczone nim produkty żywnościowe zostały wytworzone zgodnie ze ścisłymi przepisami unijnymi dotyczącymi ochrony środowiska i dobrostanu zwierząt, oraz że są pod tym kątem systematycznie sprawdzane.

Promując produkty, które wybiera wąskie grono konsumentów warto pomyśleć o odpowiednim targetowaniu przekazu reklamowego. Tak było w przypadku wiosennej akcji realizowanej pod hasłem „natura może być z nas dumna”. Klient postawił na nasze autorskie algorytmy, które pozwalają dotrzeć z reklamą do konkretnej grupy konsumenckiej. W tym przypadku były to osoby kupujące zdrowe i dietetyczne posiłki. Pozwoliło to dotrzeć do przeszło 500 tysięcy internautów.

Kampanię przeprowadzono w modelu VCPM i rozliczano ją w oparciu o standardy stworzone przez IAB. Oznacza to, że klient płacił tylko za te wyświetlenia reklam, które były widoczne w przeglądarce co najmniej w 50 procentach i przynajmniej przez 2 sekundy.

Wprowadzenie nowej linii produktów GoBio do oferty sklepów biedronka stanowi kolejny etap rozwoju sieci sklepów w segmencie zdrowej żywności. Od kilku lat w stałym asortymencie sieci dostępne są ekologiczne warzywa i owoce, z których największą popularnością wśród klientów cieszą się marchew i jabłka.