Sałatki Graal Salatino z udaną kampanią reklamową w aplikacji Listonic

Kampania reklamowa sałatek Graal Salatino była pierwszą akcją reklamową na platformie Listonic w której wykorzystano interaktywny przycisk dodaj do listy zakupów. Rozwiązanie to spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem wśród użytkowników, co przełożyło się na kolejne udane kampanie wykorzystujące tę funkcję.

Akcja promocyjna gotowych sałatek z tuńczykiem trwała od 24 kwietnia do 31 maja. Promocja w aplikacji Listonic obejmowała między innymi produkty z dodatkiem kuskusa perłowego, suszonych pomidorów lub czarnych oliwek. Sałatki reklamowane były jako szybka i zdrowa alternatywa dla lunchowych posiłków, których przygotowanie zajmuje dużo czasu.

Dodaj do listy zakupów

Przy okazji akcji promocyjnej produktów Graal Salatino w aplikacji Listonic po raz pierwszy wprowadzono interaktywny przycisk dodaj do listy zakupów, który umożliwia użytkownikom wybranie reklamowanego produktu bezpośrednio z poziomu bannera. Aktywność użytkowników na tym polu okazała się być naprawdę duża co przełożyło się później na świetne wyniki akcji.

Kampania, którą przeprowadzono w modelu CPM dotarła do przeszło 1,3 milionów użytkowników aplikacji Listonic. Dobre wyniki to nie tylko zasługa nowej funkcji, ale również odpowiedniego targetowania. Kampania została zoptymalizowana pod kątem zabieganych konsumentów, którzy nie mają czasu na przyrządzanie posiłków w domu.

Po zapoznaniu się z wynikami akcji klient zdecydował się kontynuować działania promocyjne na platformie Listonic w listopadzie i w grudniu 2018 roku.