Grocery Magnet częścią kampanii konkursowej Bonduelle

Grocery Magnet to narzędzie, które pozwala bardzo dokładnie określić grupę docelową. W kampanii reklamowej dla marki Bonduelle dokładne targetowanie pozwoliło w krótkim czasie dotrzeć do około 145 tysięcy idealnie dobranych użytkowników internetu.

Kampania realizowana była w modelu RTB i trwała od 30 listopada do 22 grudnia 2016 roku. Działania przeprowadzone mechanizmem Grocery Magnet miały na celu efektywną promocję konkursu konsumenckiego organizowanego przez markę Bonduelle.

Bannery, które wykorzystano podczas akcji,, informowały o całej akcji szeroką grupę konsumentów, którzy odpowiadają za zakupy w swoich domach i używają warzyw w puszkach.

Dzięki szerokim możliwościom narzędzia Grocery Magnet, materiały promocyjne zachęcające do udziału w konkursie, a także do zakupu produktów marki Bonduelle, dotarły do odpowiedniej grupy docelowej. Wykorzystując odpowiedni segment konsumentów z szerokiego wachlarza możliwości, jakie oferuje narzędzie, reklama dotarła np. do precyzyjnie zdefiniowanych odbiorców, którzy sami przygotowują w domu sałatki i surówki.