Grocery Magnet pomaga dzieciom z lubelskiego hospicjum

Od przeszło 4 lat, regularnie wspieramy Lubelskiemu Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia. Co roku, przygotowujemy dedykowane reklamy zachęcające do przekazania 1% podatków dla tej właśnie instytucji. 

Na początku kwietnia 2018 roku przeprowadziliśmy kolejną bezpłatną kampanię reklamową dedykowaną Lubelskiemu Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia. Przez 29 dni, w internecie wyświetlano specjalne, animowane bannery, które zachęcały internautów do przekazania 1% swojego podatku na wspomnianą placówkę. Cała akcja została przeprowadzona za pośrednictwem platformy Grocery Magnet w modelu CPC. 

Nasze narzędzie pozwoliło dotrzeć z hasłem „dołącz do ludzi o wielkich sercach” do 2 milionów użytkowników. Przełożyło się to na tysiące deklaracji podatkowych w których ludzie wskazywali Lubelskiemu Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia jako instytucję, którą chcą wesprzeć 1% swoich podatków.