Grocery Magnet i Listonic wykorzystane w kampanii Mars Perfect Fit

Po udanej akcji dla marki Dreamies, firma Mars zdecydowała się po raz kolejny zaufać rozwiązaniom reklamowym TylkoFMCG.pl, jakimi są platformy Listonic i Grocery Magnet. Tym razem, wspierały one kampanię reklamową karmy dla zwierząt Perfect Fit.

Kampania na Listonicu oraz Grocery Magnet trwała od czerwca do lipca 2017 roku i była częścią większej akcji promującej produkty z segmentu petcare. Optymalne połączenie różnych rodzajów reklamy pozwoliło osiągnąć bardzo dobre wyniki.

Na platformie Listonic wykorzystano reklamę tekstową oraz wyszukiwarkę. Dopasowane podpowiedzi i linki wyświetlały się użytkownikom aplikacji podczas przygotowywania listy zakupów. Kampania dedykowana była zarówno właścicielom psów jak i kotów. W zależności od słów kluczowych, aplikacja sugerowała odpowiednie podpowiedzi. Reklama tekstowa ukazywała się do takich produktów i kategorii jak: karma, kot, kotek, pies, zwierzak, kość, poidło, szampon dla psa itp.

Równie dobre wyniku udało się uzyskać w kampanii display w tradycyjnym internecie. Za pomocą Grocery Magnet udało się dotrzeć do kilkuset tysięcy właścicieli zwięrząt domowych.

Dodatkowym elementem akcji były kupony cashback. Jeśli klient zdecydował się na zakup produktu firmy Mars, mógł liczyć na zwrot części wydanych pieniędzy. Aplikacja Listonic przekierowywała bezpośrednio do sklepów e-commerce, które były zaangażowane w kampanię reklamową.