Grocery Magnet i Listonic wykorzystane w kampanii sosów Łowicz

Reklamy na platformach Grocery Magnet oraz Listonic weszły w skład większych działań marketingowych marki Łowicz, mających na celu promocję sosów. Akcja zakończyła się dużym sukcesem, dzięki czemu w kolejnych miesiącach zrealizowano kolejne kampanie.

Akcja reklamowa trwała od 8 do 30 września 2017 roku i pozwoliła dotrzeć do niemal 1,9 miliona unikalnych użytkowników.

W przypadku Grocery Magnet, klient zdecydował się na oryginalną kampanię „rich media” w formie „expandowanych” bannerów, które po rozszerzeniu powiększały się z rozmiarów 300×600 do 800×600. Przygotowane kreacje bazowały na sosach, którymi odbiorca polewał dania. Po „expandzie” banneru wyświetlała się dalsza część dania. Dodatkowym atutem Grocery Magnet było dobre dopasowanie targetowania do promowanego produktu. Grupą docelową byli ludzie, którzy przeglądają szybkie i łatwe do przygotowania przepisy, ale mają mało czasu, żeby je zrealizować.

Na platformie Listonic wykorzystano dwa rodzaje nietargetowanych bannerów oraz reklamę w podpowiedziach, która wyświetlała się przy takich hasłach jak: makaron, sos, makaron świderki, makaron muszelki, cebula, śmietana, bazylia sos itp.

Kampania realizowana dla marki Łowicz, należącej do Maspex Wadowice, miała za zadanie promować uniwersalne sosy Jasny i Ciemny, podkreślając różnorodne zastosowania produktów oraz ich użyteczność podczas przygotowywania prostych i nieskomplikowanych dań.