Kolejna udana kampania zagraniczna: Grocery Magnet dla rumuńskiej marki Agricola

Udana kampania kurczaka Puiul Fercit zrealizowana dla firmy Romania Agricola zaowocowała przedłużeniem współpracy i kolejną akcją promocyjną dedykowaną na rynek rumuński. Tym razem, przygotowane kreacje bannerowe reklamowały salami Salam. 

Agricola to jedna z największych rumuńskich firm zajmujących się przetwórstwem spożywczym. Ich specjalnością są wyroby mięsne i to właśnie ten rodzaj produktów promowany był za pomocą narzędzia Grocery Magnet. Pomiędzy 26 lutego a 20 marca 2018 roku, na wybranych stronach internetowych reklamowano kurczaka Puiul Fercit. Dobre wyniki pierwszej kampanii zrealizowanej dla Romania Agricola zachęciły klienta do rozszerzenia akcji o kolejny produkt. Tym razem było to salami.

Kampania dla salami Salam trwała od 2 do 31 maja 2018 roku. Była ona prowadzona w modelu CPC, co oznacza, że koszt zrealizowanych działań marketingowych oparty był o liczbę kliknięć w przygotowane kreacje. W ciągu niespełna miesiąca, dedykowane reklamy zostały obejrzane ponad 1 milion razy.

Kampania Romania Agricola przeznaczone na rynku rumuński to kolejny zagraniczny sukces Grocery Magnet. Międzynarodowa ekspansja firmy Listonic obejmuje już między innymi Litwę, Holandię i Hiszpanię.