Grocery Magnet w kampanii produktów sieci Biedronka

Sieć sklepów Biedronka należąca do spółki akcyjnej Jerónimo Martins Polska przeprowadziła w lutym udaną kampanię reklamową na platformie Grocery Magnet.

Akcja nakierowana była na promocję zdrowych, bezglutenowych produktów, które w ostatnim czasie zyskują na popularności. W dniach od 1 do 7 lutego 2018 roku dedykowana reklama była wyświetlana osobom, które szukały w sieci przepisów na pizzę. W ciągu tygodnia udało się dotrzeć do 1 miliona osób. Warto dodać, że kampanię zrealizowano w modelu vCPM. Oznacza to, że osiągnięty wynik dotyczył tylko odsłon widzialnych.

Nie była to pierwsza wspólna akcja z marką Biedronka. Sieć dyskontów korzystała w przeszłości z reklam na platformie Listonic gdzie użytkownicy mogli obejrzeć gazetkę promocyjną sieci sklepów i dodać wybrane produkty do swojej listy zakupów.