Grocery Magnet w rozbudowanej kampanii dla marki Lubella

Szczegółowy dobór grupy docelowej, a także odpowiednie dopasowanie kreacji bannerowych pozwoliło dotrzeć do blisko 3 milionów unikalnych użytkowników za pomocą platformy Grocery Magnet.

Kampania reklamowa trwała od 8 września do 12 października 2017 roku. Klient chciał dotrzeć do osób, które kupują pełnoziarniste makarony. Grupą docelową były więc osoby, których zachowanie wskazuje na większą świadomość żywieniową i spożywanie produktów pełnoziarnistych. Dodatkowo na platformie Listonic, dzięki częstemu występowaniu haseł „pełnoziarnisty” lub „ciemny” udało się jeszcze dokładniej stworzyć profil konsumenta, któremu powinna wyświetlać się reklama Lubelli.

Na potrzeby akcji reklamowej stworzono 8 linii kreacji. Każda z nich oferowała 10 różnych formatów bannerowych, dzięki czemu reklamy można było dokładniej dopasować do odbiorców. Komunikacja podkreślała, że produkty marki Lubella zawierają minerały. Wartości odżywcze były przedstawione przez pryzmat 4 elementów: fitness, zdrowe żywienie, uroda i styl życia.

Duża liczba różnorodnych kreacji i formatów bannerowych w Grocery Magnet, a także dokładne dopasowanie targetowania pozwoliły osiągnąć CTR na bardzo dobrym poziomie.