Head & Shoulders z mobilną kampanią

Head & Shoulders z mobilną kampaniąProcter & Gamble reklamuje najnowszą linię szamponów Head & Shoulders w kanale mobilnym. Reklama wyświetla się użytkownikom jednej z najpopularniejszych polskich aplikacji mobilnych – Listonic – wygodna lista zakupów.

Reklamy szamponu z formułą ActiZinc pojawiają się na listach zakupów konsumentów. Osoby, które chcą kupić produkty do pielęgnacji włosów widzą komunikat reklamowy najnowszego produktu Head & Shoulders. Reklama emitowana jest także na banerach wyświetlających się przy listach zakupów. Na potrzeby kampanii przygotowana została specjalna strona mobilna, na którą trafia konsument po kliknięciu w reklamę. Do reklamy dodany został przycisk „dodaj do listy zakupów” pozwalający na szybkie dodanie promowanego przedmiotu do listy zakupów.

Kampania reklamowa potrwa do końca marca bieżącego roku. Komunikaty promujące szampon Head & Shoulders pojawią się w tym czasie na ponad 80 tysiącach list zakupów. Reklamy wyświetlane w aplikacji Listonic są uzupełnieniem komunikacji w innych mediach.