Udana 3-dniowa akcja sieci drogerii Hebe w aplikacji Moja Gazetka

Aplikacje mobilne takie jak ListonicMoja Gazetka pozwalają na szybkie dotarcie do określonej grupy konsumentów. Wiele marek decyduje się na ekspresowe kampanie reklamowe konkretnych produktów dostępnych w ich ofercie. Tak właśnie było w przypadku czerwcowej akcji promocyjnej drogerii Hebe, którą zrealizowano w aplikacji Moja Gazetka.

Kampania produktów marki Garnier trwała od 18 do 20 czerwca 2018 roku, czyli zaledwie 3 dni. W tak krótkim czasie, przygotowane reklamy zostały wyświetlone przeszło 200 tysięcy razy! Klient zdecydował się na pełnoekranowy format Ad Insert (Full Page). Kreacje promujące produkty marki Garnier wyświetlane były w gazetkach sieci drogeryjnych takich jak Rossman, Hebe, Natura i Superfarm, jako dodatkowa strona z reklamą.

Konsumenci mieli 3 dni, aby skorzystać z promocyjnej oferty na wszystkie produkty marki Garnier. Kupując 2 produkty, kolejne dwa można było otrzymać za symboliczne 2 grosze. Była to kolejna udana kampania zrealizowana dla marki Hebe i na pewno nie ostatnia!