Hilcona debiutuje na polskim rynku z kampanią w aplikacji Listonic

Akcja reklamowa, którą przygotowano na platformie Listonic wspólnie z debiutującą na polskim rynku, niemiecką firmą Hilcona, dotarła do ponad 193 tysięcy konsumentów szukających pomysłu na szybki i smaczny obiad.

Niemiecki producent dań gotowych, sosów i makaronów chciał dotrzeć do jak największej grupy konsumentów, aby zasygnalizować obecność nowej marki, która właśnie pojawiła się na polskim rynku. Kampania reklamowa trwała dokładnie miesiąc: pomiędzy 24 kwietnia a 24 maja 2017 roku udało się dotrzeć do blisko 200 tysięcy unikalnych użytkowników.

Klientowi zależało na tym, aby produkt pojawił się jak najbliżej momentu zakupowego, dlatego idealnym rozwiązaniem okazały się być bannery na platformie Listonic. Wykorzystano też lokowanie produktów marki Hilcona. Podczas dodawania artykułów do listy zakupów aplikacja sugerowała powiązane produkty. Dzięki temu konsument mógł zetknąć się z zupełnie nową marką nawet na kilka sekund przed dokonaniem wyboru zakupowego.