Interaktywne bannery w aplikacji Listonic wykorzystane podczas kampanii marki Hochland

W pierwszym kwartale 2018 roku producent serów Hochland zorganizował wielką loterię w której można było wygrać 500 tysięcy złotych. Jednym z elementów kampanii promującej to wydarzenie były reklamy wyświetlane w aplikacji Listonic.

Akcja odbyła się w ciągu dwóch ostatnich tygodni marca 2018 roku. Była to kolejna udana współpraca z marką Hochland, która w przeszłości wykorzystywała już aplikację Listonic przy okazji innych kampanii reklamowych.

Innowacją tegorocznej akcji było wykorzystanie interaktywnego banneru z przyciskiem ATL (Add To List). Nie tylko linkował on do strony konkursowej, ale również pozwalał w szybki sposób dodać promowane produkty do listy zakupów utworzonej za pomocą aplikacji Listonic.

Kampanię zrealizowano w modelu CPM. Bardzo dobre wyniki akcji przekonały klienta do reklamy bannerowej w aplikacji Listonic. Zaowocowało to dalszą współpracą przy okazji kolejnych kampanii reklamowych serów Hochland.