Interstitial w aplikacji dietowej Fitatu.

W dzisiejszym świecie reklamodawcom zależy na tym, aby mieć jak najszersze możliwości odróżnienia się od konkurencji oraz zadbać o wysoki poziom zaangażowania użytkownika. Takie możliwości dają wszelkie formaty zawierające rich media.

 

Skłaniają one użytkownika do interakcji, dzięki czemu nie są postrzegane jako nachalne reklamy, a jako angażujący materiał. Może to być video, gra online, galeria zdjęć, interaktywna zabawa, czy po prostu dobrej jakości i wysokiej rozdzielczości interesująca kreacja statyczna. Każda marka może być pokazana w angażujący i nowoczesny sposób. Odbiorcy od zawsze uważają że najatrakcyjniejsze treści to te przekazane wizualnie, stanowią one 90% wszystkich informacji zapamiętywanych przez mózg. Kluczem dzisiejszego świata reklamy jest połączenie potencjału wykorzystania aplikacji mobilnych, umożliwiających dotarcie do precyzyjnej grupy odbiorców oraz atrakcyjnego wizualnie przekazu, który dla wielu klientów i media planerów jest jednoznaczny z wyświetleniem użytkownikowi pełnoekranowej kreacji reklamowej.

 Aplikacja Fitatu posiada szeroki target grup odbiorców dbających o zbilansowany i zdrowy posiłek, osób na diecie, uprawiających sporty, będące eko. Moda związana z życiem fit sprawia, że aplikacje pomagające w organizacji zdrowego podejścia do życia są coraz bardziej popularne, co za tym idzie Fitatu poszerza grono użytkowników, dzięki temu jest w stanie wprowadzić nowoczesne rozwiązania reklamowe. 

Sprawdź, jakie możliwości reklamowe daje aplikacja Fitatu, kliknij tutaj.

Podążając drogą trendów aplikacja ditetowa Fitatu wprowadziła do swojej oferty pełnoekranową formę reklamową, czyli Interstitial. Będzie się ona wyświetlana użytkownikom raz na kilka ekranów, oczywiście z możliwością rezygnacji z wyświetlania treści (krzyżyk umożliwiający zamknięcie reklamy). Prowadzi to do rozszerzenia potencjału zasięgu reklamodawców przy utrzymaniu odpowiedniego doświadczenia userów aplikacji.


Sprawdź, jak jeszcze marki wykorzystały możliwości reklamowe aplikacji Fitatu:

 

Oto kilka przykładów kreacji Interstitial w aplikacji dietowej Fitatu:

  • SFD z banerem reklamującym markowe odżywki dla osób powiązanych ze sportem i zdrowym żywieniem.

 

  • Vitalia – z kreacją promująca swoje specjalistyczne diety, które nie tylko działają, ale też dobrze smakują.

  • Vitalia- baner świąteczny reklamujący dietę i możliwość zapłaty za usługę po okresie świątecznym.